Állásajánlatok
Szűrés Beállítása- Managing documents for deliveries etc
- IT activities in our internal system
- Employee coordination (holidays, production schedule, trainings)
- Procurement of needed resources (spare parts, tools, etc)
- Preparation of contract / offers etc.
- Provide logistic and accounting support
- Motivated and self-coordinated work
- Professional English knowledge (additional German or Italian are preferred)
- 2-3 years working experience in administration / logistic
- Professional level of Microsoft Office
- Driving license
- Working in a young, motivated team
- International working environment
- Opportunities for development
- Salary based on Western European level
- Performance-based bonus system
- A vállalat vevõszolgálatain keresztül vagy a közvetlenül érkezõ megrendelõi észrevételek/reklamációk kezelése, nyilvántartása / dokumentálása, továbbítása a megfelelõ szakterületére, ill. megoldásában való közremûködés
- A megrendelõk felé továbbított megoldási javaslatokban foglaltak a vállalati szakterület(ek) részérõl történõ bevezetésének/betartásának stb. nyomon követése, ellenõrzése
- Kapcsolattartás a vállalat vevõszolgálataival
- Dokumentációk , statisztikák, kimutatások, naprakész vezetése
- Közremûködés a vevõi és tanúsító auditokban
- Auditok eredményei alapján új intézkedések kezdeményezése/kiadása
- A problémamegoldó – 8D – csapat koordinálása.
- Felsõfokú mûszaki és/vagy minõségbiztosítási végzettséggel rendelkezel
- Hasonló területen szerzett releváns tapasztalattal bírsz
- Tárgyalóképes angol nyelvismereted van
- Jó problémamegoldó képességed van feladatorientált és proaktív személyiség vagy
- Autóipari tapasztalat
- Auditori végzettség és tapasztalat
- VDA 6.1, IATF 16949 szabványok ismerete
- Ensures the on schedule and appropriate production in consideration with cost aspects, quality requirements and customer demands
- Develops budget-, personnel- and investment planning on the basis of long-term department planning.
- Initiates and oversees the systematic process of local problem solving. Checks production reports to identify trends, deviations and disorders.
- Performs daily tours in the production and act in case of deviation.
- Designs processes according to the principle of Lean Manufacturing and ensures that these are executed and observed in his or her organizational unit.
- Leads, promotes, and motivates the employees within his/her area of responsibility.
- Supports customer audits in the assigned production area.
- At least 5 years working experience in manufacturing, 2 years in team management
- Requires Engineering or Technical Degree
- Fluent, high-level English language skill
- Experience in GMP procedures is an advantage
- Supervise and monitor the development, coordination and implementation of a HR procedures;
- Promoting efficient and balanced labour management;
- Ensuring compliance with labour law, data protection;
- Active participation in HR projects and preparation for internal and external audits;
- Managing the recruitment and selection process;
- Supporting succession planning processes;
- Management of training and development programmes required to meet the organisations strategic objectives;
- Ensuring proper and accurate HR administration, preparation of HR-related documentation, regulations;
- Supporting employees and managers on HR issues;
- Preparing reports on employment, positions, staff numbers and employee data (both in Hungarian and English).
- Bachelor degree or Master degree in relevant field;
- Excellent written and verbal communication skills in English;
- High level of knowledge of labour law;
- Agile, open-minded and precise person;
- Computer literate (MS Office) with a thorough knowledge of Excel;
- Nexon system knowledge is an advantage;
- Excellent interpersonal, organisational, problem-solving and communication skills;
- 6-8 years HR experience (end-to-end recruitment, controlling, training organization, payroll & benefits, labour law).
- Automatizálási projektekben való aktív részvétel, megvalósulást követõen azok támogatása, nyomon követése
- Termelõgépek hatékonyságának javítása, állásidõk, veszteségek, selejt csökkentése technikai fejlesztések útján
- A termelés folyamatosságának biztosítása; gépek, berendezések rendszeres felügyelete, a gyártás során felmerülõ mûszaki problémák kezelése, megoldása
- Gyártósorokon végzendõ mûszaki változtatások elvégezésének felügyelete, a berendezések fejlesztése, a berendezések karbantarthatóságának javítása
- Kapcsolattartás a gépek/berendezések szállítóival, részvétel a gépbeszerzési és üzembe helyezési projektekben
- Lelkesen veted bele magad a mûszaki feladatokba és a proaktív megvalósításokba
- Nyitott vagy az új ismeretek elsajátítására
- Gépész-, mechatronikai-, üzem- vagy villamosmérnöki végzettséggel rendelkezel
- Aktív középfokú angol nyelvismereted van
- Elõny, ha autóipari vállalatnál, hasonló pozícióban szerzett, legalább 3-5 éves szakmai tapasztalattal rendelkezel, illetve PLC programozói ismereteid (Siemens S7) vannak.