Legyen megbízható, aki mellett el tudom magam kötelezni, s aki távlatokban gondolkodik bennem is! Olyan, aki mellett képességeimet csillogtathatom, és aki megfelelő körülményeket biztosít ahhoz, hogy feladatomat a lehető legmagasabb színvonalon elvégezhessem. Aki megpróbál megtartani ha leszakadnék, aki észreveszi, hogy bár a nagy egésznek csupán egy kicsi része vagyok, létem elengedhetetlen ahhoz, hogy minden tökéletesen működjön.
Jelige : HUMAN MATRIX

Cafeteria: Sárga, lila, natúr, piros...

Választanál de nem tudsz?

Ha Cafeteria rendszerben gondolkodsz, nem kell, hogy csupán az egyik elem mellett tedd le a voksodat. Igényeidnek megfelelően, rugalmasan összeállíthatod a saját csomagodat, hogy a lehető legjobban tudd kihasználni a rendelkezésre álló keretedet.

Az összetevők megtalálhatók benned ahhoz, hogy sikerrel oldd meg problémáidat. Csak össze kell keverni egy kicsit az önvizsgálatból, kicsit a megértésből, hozzáadni egy csipetnyi elszántságot, megfűszerezni a magadba vetett hittel, leönteni a lehetőségeiddel, és a belső tüzeden jól átsütni...
Vigyázz, ne keverj hozzá halogatást, és óvakodj az elhamarkodott ítéletektől... !
A szakács TE MAGAD VAGY, a coach mindössze a „kiskuktád”, csupán feltárja előtted az alapanyagaid végtelen sokaságát.

Az igazi csapatmunka olyan, mint egy nagyszerű zenemű. Szólhat az összes hangszer egyszerre, mégsem versenyeznek egymással. Egyenként különféleképpen hangzanak, különféle dallamokat szólaltatnak meg, különböző időben tartanak szünetet, mégis egy egészként hoznak létre csodálatos hangzást - szinergiát.

„Az állatok szeretete egyetemes érzés, valamennyi ember találkozott vele. Azáltal, hogy szeretjük, és megértjük az állatokat, meglehet, mi emberek is jobban megértjük egymást” (ismeretlen)

Mi hisszük, hogy nem csupán megértjük, hanem jobban, hatékonyabban tudunk együtt dolgozni, létezni is. Tréningjeinken a lovat, e csodás állatot hívjuk segítségül a lehető legtökéletesebb eredmény elérése érdekében. A hatást leírni nehéz. Meg kell tapasztalnod!

Állásajánlatok

Szűrés Beállítása
Mégsem

  Szűrő: -

1 Vertreter(in) für Online-Verkauf und Kundendienst Terület: Kereskedelem/értékesítés/marketing, Győr-Moson-Sopron Dátum: 2019-10-28
Kód: 1533
Jelentkezés
Feladatok
  • Hervorragende Verkaufsunterstützung und Kundenservice mit Fokus auf den deutschen, österreichischen und ungarischen Markt. Anfragen so schnell wie möglich beantworten (Telefon, E-Mail, Chat usw.), effizientes Konvertieren und Upselling von eingehenden Anfragen.
  • Ständiger Kontakt mit externen und internen Partnern (Kurierdienstleister / Logistikabteilung / Vertriebs- und Marketingabteilung), mit dem Ziel, den exzellenten Service gegenüber unseren Kunden aufrechtzuerhalten.
  • Erledigung von Kundenansprüchen und auch Rücksendungen nicht fehlerhafter Produkte gemäß den entsprechenden Richtlinien.
  • Präzise Bearbeitung von Kundenaufträgen / Retourenaufträgen / Gutschriften im ERP-System - sowohl für die Webshops als auch für die Marktplätze wie eBay und Amazon.
  • Vorschläge für Änderungen an Webshop-Inhalten, Anzeigen, Listen, Preisen und Prozessen, von denen der Mitarbeiter glaubt, dass sie das Kundenerlebnis und die Verkaufsleistung verbessern können.
  • Teilnahme und Mitarbeit an bestimmten Online-Projekten innerhalb der Online-Verkaufsorganisation des Unternehmens.
Elvárások
  • Hervorragend in Deutsch und Ungarisch (schriftlich und mündlich) - Deutsch als oberste Priorität
  • Englisch fließend - gute Kommunikationsfähigkeiten
  • Jede zusätzliche Sprache ist von Vorteil
  • Starke Benutzerebene von MS Office (insbesondere Excel)
  • Mindestqualifikationsniveau: Sekundarschule
  • Hintergrundstudien in Wirtschaft oder Finanzen sind von Vorteil
  • Vertriebs- und Kundendienst-spezifische Kompetenzen: ausgezeichnete Kommunikations- und Verhandlungskompetenz;  gutes Verkaufsgefühl und Mut und Motivation, die Anfragen umzuwandel;  starke Fähigkeit zur Problembehandlun;  kundenorientierter Ansatz
  • Liebe zum Detail, Pünktlichkeit
  • Anpassungsfähigkeit und Flexibilität
  • Bereitschaft, in einer virtuellen Umgebung zu arbeiten
Egyéb
STANDORT:
  • Büro in Sopron
  • Die Rolle erfordert 4-5 mal im Jahr Reisebereitschaft (Inland und/oder Ausland)
2 Sales Back-Office Support Terület: Kereskedelem/értékesítés/marketing, Győr-Moson-Sopron Dátum: 2019-10-28
Kód: 1532
Jelentkezés
Feladatok
  • Providing excellent sales support and customer service with focus on the UK and Irish markets. Answering enquiries (phone, email, chat, etc.) on an as soon as possible basis, converting and upselling efficiently from the incoming contacts.
  • Keeping continuous contact with external and internal partners (courier service providers / Logistics department / Sales and Marketing department), with focus on keeping the excellent service level towards our customers.
  • Handling of customer claims and also the returns of non-faulty products in line with the related policies.
  • Accurate processing of customers’ orders / return orders / credit notes in the ERP system - both for the webshops and the marketplaces such as eBay and Amazon.
  • Suggesting changes in web shop content, adverts, listings, pricing and processes that the employee believes can improve customer experience and sales performance.
  • Participating and cooperating in certain online projects within the company’s Online Sales Organization.
Elvárások
  • Excellent in English (both written and spoken)
  • Any additional language is an advantage – especially German, French or Dutch
  • Strong user level of MS Office (especially Excel)
  • Minimum level of qualification: secondary school
  • Background studies in economics or finance is an advantage
  • Sales and customer care specific competencies - excellent communication and negotiation skills - good sense of sales and strong courage and motivation to convert the leads - strong skill of problem handling
  • Strong attention to detail, punctuality
  • Adaptability and flexibility to manage deadline pressure
  • Willingness to work in a virtual environment
Egyéb
LOCATION:
  • Office in Sopron or Budapest, Hungary (the department has offices in both locations)
  • The role requires to travel abroad up to 4-5 times a year
3 Sales Back-Office Support Terület: Kereskedelem/értékesítés/marketing, Pest Dátum: 2019-10-28
Kód: 1531
Jelentkezés
Feladatok
  • Providing excellent sales support and customer service with focus on the UK and Irish markets. Answering enquiries (phone, email, chat, etc.) on an as soon as possible basis, converting and upselling efficiently from the incoming contacts.
  • Keeping continuous contact with external and internal partners (courier service providers / Logistics department / Sales and Marketing department), with focus on keeping the excellent service level towards our customers.
  • Handling of customer claims and also the returns of non-faulty products in line with the related policies.
  • Accurate processing of customers’ orders / return orders / credit notes in the ERP system - both for the webshops and the marketplaces such as eBay and Amazon.
  • Suggesting changes in web shop content, adverts, listings, pricing and processes that the employee believes can improve customer experience and sales performance.
  • Participating and cooperating in certain online projects within the company’s Online Sales Organization.
Elvárások
  • Excellent in English (both written and spoken)
  • Any additional language is an advantage – especially German, French or Dutch
  • Strong user level of MS Office (especially Excel)
  • Minimum level of qualification: secondary school
  • Background studies in economics or finance is an advantage
  • Sales and customer care specific competencies - excellent communication and negotiation skills - good sense of sales and strong courage and motivation to convert the leads - strong skill of problem handling
  • Strong attention to detail, punctuality
  • Adaptability and flexibility to manage deadline pressure
  • Willingness to work in a virtual environment
Egyéb
LOCATION:
  • Office in Sopron or Budapest, Hungary (the department has offices in both locations)
  • The role requires to travel abroad up to 4-5 times a year
4 SAP HCM Consultant Terület: Informatika, Baranya Dátum: 2019-10-22
Kód: 1530
Jelentkezés
Feladatok
  • A SAP HCM alkalmazások karbantartása a személyi adminisztrációra, az idõgazdálkodásra és a bérszámfejtésre összpontosítva
  • Kis projektek menedzselése az SAP HCM környezetben
  • Folyamatok elemzése és megtervezése, szervezeti tanácsadás
  • Support Packeges frissítés koordinálása és tesztelése, különösen a jogi területen
  • Tanácsadás a SAP HCM környezetben zajló innovációkkal kapcsolatban
Elvárások
  • Közgazdasági, informatikai vagy gazdaság informatikai végzettség 3–5 éves szakmai tapasztalat
  • Tárgyalás szintû német vagy angol nyelvtudás
  • MS Office Projekt tapasztalat
  • Jó kommunikációs készség
  • Jó problémamegoldó képesség
  • Csapatmunka
  • Precízitás, pontosság
  • Rugalmasság
  • Hatékonyság
Egyéb
Elõny:
  • Integráció a Successfactors and SAP HCM között ESS-/MSS-Scenarios Personnel Cost Planning
  • SAP Travel Management
  • SAP HCM Business Warehouse
5 SAP fejlesztõ Terület: Informatika, Baranya Dátum: 2019-10-21
Kód: 1529
Jelentkezés
Feladatok
  • különféle SAP fejlesztések végrehajtása, tesztelése a definiált rendszertervek alapján
  • esetleges problémák felderítése, elhárítása
  • kapcsolattartás a szakterületekkel
  • részvétel közös projektekben a projekttervek alapján
Elvárások
  • informatikai felsõfokú végzettség vagy vele egyenértékû szakmai tapasztalat
  • fejlesztõi tapasztalat vagy nagyfokú fejlesztõi érdeklõdés
  • tárgyalóképes angol és/vagy német nyelvismeret
  • projektmunka
  • jó kommunikációs készség
  • jó problémamegoldó képesség
  • jó csapatjátékos
  • precizitás, pontosság
  • rendszerszemlélet
  • terhelhetõség
  • rugalmasság
  • hatékonyság
Egyéb
Elõny:
  • SAP PP, PS, MM, esetleg SD modulok ismerete
  • ABAP és ABAP OO programozói ismeretek
  • UI5 fejlesztõi ismeretek
  • SAP PI ismeretek
  • második nyelvként, német vagy angol nyelvtudás.
6 Stratégiai beszerző Terület: Logisztika/beszerzés, Baranya Dátum: 2019-10-15
Kód: 1526
Jelentkezés
Feladatok
  • A Stratégiai Beszerzõ pozícióban felelõs lesz új szállítók felkutatásáért, beszerzési árak folyamatos csökkentéséért, egyedi és keretszerzõdések kötéséért, beszerzési folyamatok optimalizálásáért, folyamatos kapcsolattartás társosztályokkal.
  • A feladatköréhez tartozó anyag/eszköz illetve szolgáltatás beszerzési kategóriákban magas színvonalú beszerzési szolgáltatást biztosít a beszerzési folyamat teljes körû, professzionális felügyelete mellett.
  • Irányítja a feladatköréhez tartozó anyag/eszköz illetve szolgáltatás beszerzési kategóriákban a versenyeztetési, értékelési és kiválasztási folyamatokat.
  • Irányítja a szerzõdéskötési folyamatokat, vezeti a szerzõdéses tárgyalásokat. Felelõs az elõkészített szerzõdések szakmai tartalmáért, a mindenkori pénzügyi és jogi elõírások maradéktalan betartásáért. Figyelemmel kíséri a feladatköréhez tartozó anyag/eszköz illetve szolgáltatás beszerzési kategóriákban a szerzõdések teljesítését.
  • Folyamatos kapcsolatot tart a feladatköréhez tartozó beszerzési kategóriákban érintett belsõ megrendelõ egységekkel.
Elvárások
  • mûszaki/kereskedelmi/közgazdász területen szerzett felsõfokú végzettség
  • kereskedelmi/jogi/mûszaki ismeretek, valamint 3-5 éves releváns tapasztalat mellett, tárgyalóképes szintû angol és/vagy német nyelvtudás szükséges
  • stratégiai szemléletmód
Egyéb
7 Hibaanalizáló technikus Terület: Mûszaki/mérnöki tevékenység, Vas Dátum: 2019-10-03
Kód: 1524
Jelentkezés
Feladatok
  • Számítógép hálózati kommunikációs – illetve audiovizuális eszközök alkatrész szintû analízise
  • A megtalált, illetve feltételezett hiba rögzítése
  • Tesztberendezések mûködésének megismerése és az ismeretek felhasználása a hibakeresés során
Elvárások
  • Számítógép hálózatok mûködésének alapszintû ismerete
  • Villamosipari végzettség
  • Számítógépes ismeret
  • Logikus gondolkodásmód
  • Pontos, precíz munkavégzés

Elõnyt jelent:
  • CCNA bizonyítvány
  • Angol nyelvtudás
Egyéb
8 Financial controller Terület: Pénzügy/számvitel/kontrolling, Győr-Moson-Sopron Dátum: 2019-10-03
Kód: 1503
Jelentkezés
Feladatok
  • Play an active role in managing and developing the controlling system
  • Prepare weekly reports
  • Prepare monthly USGAAP reports
  • Prepare forecast
  • Project management
  • Ensure consistency and accuracy while taking into account the corporate standards and systems
  • Ensure reliable and precise reporting
  • Continuous and efficient cooperation and communication with the departments
  • Active participation in quarterly planning
  • Monthly closing,
  • Plan-fact analysis
  • Provide information and support for decision making
Elvárások
  • Qualifications: Diploma in Economics
  • 6 years of professional experience working as a financial controller
  • Experience in project management
  • Fluency and excellent communication skills in English
  • Advanced computer skills (Excel, Word)
  • Strong analytical and problem-solving skills, process-oriented mindset,
  • Ability to cope under pressure and meet tight deadlines
  • Proactive personality
  • Team player
  • Knowledge of US GAAP, Hyperian, SAP, DIACAR
Egyéb
9 Vevõi minõségbiztosítási mérnök Terület: Mûszaki/mérnöki tevékenység, Győr-Moson-Sopron Dátum: 2019-10-03
Kód: 815
Jelentkezés
Feladatok
  • A vállalat vevõszolgálatain keresztül vagy a közvetlenül érkezõ megrendelõi észrevételek/reklamációk kezelése, nyilvántartása / dokumentálása, továbbítása a vállalat megfelelõ szakterületére, ill. megoldásában való közremûködés
  • A megrendelõk felé továbbított megoldási javaslatokban foglaltak - szakterülete(ek) részérõl történõ bevezetésének/betartásának stb. nyomon követése, ellenõrzése
  • Kapcsolattartás a vállalalat vevõszolgálataival
  • Dokumentációk / statisztikák / kimutatások, naprakész vezetése
  • Közremûködés a vevõi és tanúsító auditokban
  • Auditok eredményei alapján új intézkedések kezdeményezése/kiadása
  • A problémamegoldó – 8D – csapat koordinálása
Elvárások
  • Felsõfokú mûszaki (villamos-, gépészmérnöki) és/vagy minõségbiztosítási végzettség
  • Hasonló területen szerzett releváns tapasztalat
  • Tárgyalóképes angol és német nyelvismeret
  • Jó problémamegoldó képessé; feladatorientált személyiség
  • Gépjármûvezetõi gyakorlat
Elõny:
  • Autóipari tapasztalat
  • Auditori ismeretek és tapasztalat
  • VDA 6.1, IATF 16949 szabványok ismerete
Egyéb
10 Beszállítói minõségbiztosítási csoportvezetõ Terület: Mûszaki/mérnöki tevékenység, Győr-Moson-Sopron Dátum: 2019-10-03
Kód: 1510
Jelentkezés
Feladatok
  • A Beszállítói Minõségügyi Mérnökök munkájának koordinálása, hatékonyságának növelése,
  • Beszállított alkatrészek nem megfelelõségének kezelésével kapcsolatos eljárások mûködésének
  • biztosítása és folyamatos fejlesztése,
  • Az SQ terület minõségi mutatóinak figyelemmel kísérése, szükséges javító intézkedések
  • meghatározása, dokumentálása, bevezetése és fenntartása,
  • Az SQ csapat szakmai fejlesztése,
  • SQE és vezetõi tapasztalat
  • Auditok, látogatások során SQ csapat képviselete,
  • Kapcsolattartás a külsõ és belsõ ügyfelekkel
Elvárások
  • Felsõfokú mûszaki (villamos --, gépészmérnöki) és/vagy minõségbiztosítási
  • Minõségügyi területen szerzett min. 1 éves tapasztalat,
  • Problémamegoldó eszközökben szerzett jártasság (8D, 5WHY, Ishikawa , PPAP),
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás, német nyelv ismerete elõny,
  • Jó problémamegoldó és vezetõ képesség; cél és feladatorientált személyiség.
Egyéb
Elõny:
  • Autóipari beszállítói gyakorlat
  • Auditori ismeretek és tapasztalat
  • ISO 9001, QS 9000, VDA 6.1 , IATF 16949 szabványok ismerete
  • Folyamatdokumentációk ismerete (FMEA, Control Plan
  • Gépjármûvezetõi gyakorlat
  1 2 3  
Jooble