Állásajánlatok
Szűrés Beállítása- Ügyfelek és vendégek fogadása
- Üzleti utazások koordinálása és adminisztrációja
- Szálláshely-menedzsment
- Iktatás és adatrögzítés
- Napi adminisztrációs feladatok és postai adminisztráció
- Bejövõ hívások kezelése
- Utazási ajánlatok összeállítása, árajánlatok készítése
- Utazási dokumentumok és szükséges engedélyek elkészítése
- Kapcsolattartás és együttmûködés szállodákkal, légitársaságokkal és egyéb szolgáltatókkal
- Audit elõkészítés
- Pool car adminisztráció
- Aktív részvétel a rendezvények szervezésében
- Felsõfokú végzettség
- 3 év tapasztalat recepciós pozícióban
- Anyanyelvi szintû magyar nyelvtudás
- Folyékony angol nyelvtudás, német nyelvtudás elõnyt jelent
- Képesség a prioritások felállítására, gyors tempójú környezetben való munkavégzésre
- Kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs készség
- Kiváló kommunikációs és interperszonális készség
- Kiváló szervezési, idõgazdálkodási és problémamegoldó készség
- Az M365 ismerete
- Fókuszált, strukturált, pontos, proaktív, agilis hozzáállás
- Alapanyag biztosítása a zökkenõmentes termeléshez
- IFS élelmiszerbiztonsági dokumentációs rendszerben elõírt, munkakörére vonatkozó feladatok betartása.
- Kapcsolattartás a beszállítókkal
- Rendelkezésre álló alapanyag készletek napi szintû ellenõrzése
- Beszállítói szerzõdések alapján a szerzõdött mennyiségek megrendelése
- Heti húsbeszállítási terv kidolgozása, felkövetése
- Adalék alapanyag heti rendeléseinek kidolgozása, felkövetése
- Beszerzett anyagokhoz kapcsolódó fuvarok szervezése
- Rendelések adminisztrációja
- Kapcsolattartás a társosztályokkal
- Az elõírt riportok határidõre történõ elkészítése
- Számlák ellenõrzése ár és mennyiség vonatkozásában
- Zárási feladatokban való aktív részvétel
- Beszerzési osztály munkájának aktív segítése
- Belsõ auditok végrehajtásában való aktív részvétel
- Beszerzett árukhoz kapcsolódó reklamáció logisztikai kezelése
- További, a felettes által adott, az adott területet érintõ feladatok ellátása
- Minimum fõiskolai végzettség preferáltan gazdasági vagy élelmiszermérnöki területen
- Minimum 2-3 éves termelõ vállalatnál szerzett beszerzõi tapasztalat
- Magas szintû Excel ismeret
- Önálló munkavégzés
- Megbízhatóság, precizitás
- Kiváló kommunikációs képesség
- Magas szintû szervezõképesség
- Középszintû angol nyelvtudás
- Forgácsoló üzem feladatainak és technológiáinak koordinálása;
- CAM programok készítése CNC forgácsológépekre;
- Mûszaki dokumentációk készítése: automata berendezések, célgépek gépészeti tervezése alkatrész lista és mûhelyrajzok valamint a gyártósorok mûszaki rajzainak, dokumentációjának készítése;
- Részvétel a gépek pneumatikus és elektromos dokumentációjának létrehozásában;
- A gyártandó alkatrész gyártásának felügyelete koordinálása; A mûszaki területen használt törzsadatok karbantartása a számítógépes rendszerben;
- Kapcsolattartás a vevõvel, a társosztályokkal és a külsõ beszállítókkal
- Képes vagy felelõsséget vállalni, valamint hatékonyan kommunikálni és együttmûködni másokkal;
- Ügyfélközpontú, proaktív szemléleted van;
- Jó kommunikációs és probléma megoldó készséggel bírsz;
- Tudsz döntést hozni, valamint csapatban és önállóan is dolgozni;
- Közép- vagy felsõfokú mûszaki végzettséggel rendelkezel;
- Magas szinten ismered és magabiztos használod a 3D CAD/CAM programokat: Solid Works, AutoCad, Inventor;
- Legalább 2 éves autóipari, illetve tervezõi tapasztalattal rendelkezel; Középfokon beszélsz angolul.
- Termelõgépek és berendezések karbantartásának támogatása
- A géphibák/ismétlõdések elemzése, megoldások keresése
- Fejlesztési javaslatok kidolgozása, a végrehajtásban történõ részvétel
- Új berendezések átvételében, beüzemelésében való aktív részvétel
- Részvétel a kiszervezett munkák koordinálásában
- Biztonsági mentések készítése (PC; PLC; HMI; Drive)
- A karbantartó kollégák szakmai támogatása oktatása
- Felmerülõ napi automatizálási hibák feltárása és elhárítása
- Diagnosztikai mérések elvégzése
- Részvétel az üzemeltetési feladatok elvégzésében
- Felsõfokú szakirányú (villamosmérnök) végzettség
- PLC vezérlések és hajtásszabályzók ismerete
- SIEMENS, OMRON, MODICON PLC eszközökön hiba feltárás
- Ipari buszrendszerek ismerete
- Szervo és frekvenciaváltós hajtások és vezérlõk ismerete (OMRON SEW SIEMENS LENZE)
- Önálló, felelõségteljes munkavégzés
- Kiváló analizáló készség, elemzõ gondolkodásmód
- Nagyfokú megbízhatóság, szabálykövetés
- Angol nyelvtudás
- Automatizálási területen szerzett tapasztalat
- Robotos alkalmazások ismerete
- Német nyelvtudás
- A vállalat vevõszolgálatain keresztül vagy a közvetlenül érkezõ megrendelõi észrevételek/reklamációk kezelése, nyilvántartása / dokumentálása, továbbítása a megfelelõ szakterületére, ill. megoldásában való közremûködés
- A megrendelõk felé továbbított megoldási javaslatokban foglaltak a vállalati szakterület(ek) részérõl történõ bevezetésének/betartásának stb. nyomon követése, ellenõrzése
- Kapcsolattartás a vállalat vevõszolgálataival
- Dokumentációk , statisztikák, kimutatások, naprakész vezetése
- Közremûködés a vevõi és tanúsító auditokban
- Auditok eredményei alapján új intézkedések kezdeményezése/kiadása
- A problémamegoldó – 8D – csapat koordinálása.
- Felsõfokú mûszaki és/vagy minõségbiztosítási végzettséggel rendelkezel
- Hasonló területen szerzett releváns tapasztalattal bírsz
- Tárgyalóképes angol nyelvismereted van
- Jó problémamegoldó képességed van feladatorientált és proaktív személyiség vagy
- Autóipari tapasztalat
- Auditori végzettség és tapasztalat
- VDA 6.1, IATF 16949 szabványok ismerete
- Identify and analyse potential opportunities for significant process improvement, demonstrating the ability to prioritize based on the largest impact.
- Take a leading and hands-on role in working with the Leadership team in defining and developing lean improvement plans for critical business processes
- Manage the implementation of process improvements with overall responsibility for project deliverables, timescales and stakeholder management.
- Development of appropriate measures to evaluate the impact of process improvements post-implementation
- Investigate complex technical issues and present root cause with adequate solutions which will be implemented in a timely manner
- Ensure that all process adaptations are managed in accordance with the Quality Management System and, with strict adherence to all Health and Safety requirements
- Analyses current status of project initiatives and reporting to stakeholders, to develop and implement an overall plan in line with business objectives
- Directly manages the highest value/most complex transformation projects whilst mentoring others to build capability
- Participates in project reviews and consults on specific project implementations, sharing successes and practices across the group as appropriate
- Manage productivity savings goals and motivate teams to achieve targets
- Deliver sustained process improvement and transformation, to create competitive advantage in serving customers better and to deliver accelerated growth of sales, operating income and cash flow
- Drive standardisation program copying optimized process solutions across whole organisation
- Degree educated in an engineering discipline
- Highly technical Process Engineer with proven large-scale engineering experience of delivering lean/six sigma continuous improvement and/or process improvement projects, multi level inspection and machine learning (multimillion USD of revenue)
- Experience of acting as a technical lead on key site projects and improvements to include full scale design and implementation.
- Experience in adapting and automating visual and manual inspection within logistics environment with technical services (robotics/AI), pharmaceuticals, shipping or automotive, aerospace or evolved manufacturing environments would be beneficial.
- Willingness to travel internationally
- Use collaborative working style to positively affect change across the organisation
- Formal lean or six sigma qualification preferable
- Knowledge of product management lifecycle including product development and new product introductions
- Understands and has experience of smart technology (AI, Smart Pick and Augmented Reality, IIOT, sensors, Visualisation tools (daily management boards) and tracking tools E.g., NFC or RFID
- Raktározáshoz kapcsolódó könyvelési feladatok ellátása
- Selejtezések végrehajtása
- Alkatrész cikkek, valamint rendelési, raktári paramétereik vizsgálata, beállítása
- Alkatrész eladások és konszignációs anyagok kezelése
- Zárolások és visszáru kezelése
- Raktári tranzakciók monitorozása, hibák javítása
- Leltárak szervezésében és lebonyolításában való részvétel
- Raktári rendelések elkészítése
- Aktív részvétel a raktári folyamatfejlesztésekben, projektekben, munkavállalói javaslatok megvalósításában
- Alapanyag beérkeztetés, alkatrészraktár, csomagolás, csomagolóanyag és üvegcsõ kiszállítás késztermék elrakás és lekészítés, kiszállítási feladatok támogatása, helyettesítése
- Raktári udvari rend felügyelete, fenntartása
- Középfokú végzettség
- Raktárlogisztikai folyamatok ismerete
- ERP (SAP) ismerete
- Anyagkönyvelési tapasztalat
- Targoncavezetõi jogosítvány
- Kiváló problémamegoldó képesség
- Kiváló kommunikációs képesség
- Elkötelezõdés tisztaság, rend, fegyelem mellett
- Különbözõ folyamatoptimalizálási projektek vezetése, jelentések készítése és dokumentálása
- Proaktívan azonosítja a fejlesztési lehetõségeket, hatékony és magas színvonalú megoldásokat kínál
- A fejlesztési mûveletek megtervezése és végrehajtása
- Hozzájárul a javítási tesztek tervezéséhez és végrehajtásához
- A munkautasítások tökéletesítése, a mûszakjelentések figyelemmel kísérése a tendenciák, eltérések azonosítása érdekében
- Elõkészíti a change chontrol és validációs dokumentációt
- Gépészmérnök vagy mûszaki fõiskolai végzettség
- Min. 1-2 év tapasztalat ipari gyártási területen
- Aktív CAD tervezésben szerzett jártasság (3D modellezés)
- Aktív angol nyelvhasználat
- Nyitott gondolkodás, motivált munkavégzés
- Rugalmasság, hajlandóság utazásra (más Pharma gyáregységekhez)
- Microsoft Office, Microsoft Visio, Microsoft Project, Plant Simulation, Quadrispace, Minitab, Solid Edge, AutoDesk Inventor, 3D tervezõszoftverek ismerete elõnyös
- Jó kommunikációs képesség, csapatjátékos
- LEAN, Six Sigma és TPM ismerete
- Following, introducing, and communicating international standards and regulations related to our products
- Identifying risks to the safety of our products
- Change and crisis management activities in matters affecting product safety
- Defining of internal requirements based on international standards
- Active participation in product development projects
- Registration of the products
- Chemical expertise, assessment and evaluation of risks of used and new raw materials, chemicals, paints and technologies Communication with external, international laboratories
- You have university degree (chemist, chemical engineer)
- You have an excellent knowledge of English, both spoken and written You have user-level computer skills and intermediate knowledge of Microsoft Office programs
- Knowledge of the standardization processes
- Experience in the pharmaceutical, food or plastics industry
- German language skills
- If you know and apply the following standards: ISO 9001, ISO 13485, FSC, ISCC+
- Flexible working hours with home office option
- High-quality, modern offices
- International working environment
- Performance bonus
- Employee discounts
- Team building and corporate events
- Free health service package
- Healthy lifestyle support programs
- Housing benefit with company flat
- Following, introducing, and communicating international standards and regulations related to our products
- Identifying risks to the safety of our products
- Change and crisis management activities in matters affecting product safety
- Defining internal requirements based on international standards
- Active participation in product development projects
- Registration of the products
- Chemical expertise, assessment and evaluation of risks of used and new raw materials, chemicals, paints and technologies
- Communication with external, international laboratories
- You have university degree (chemist, chemical engineer)
- You have an excellent knowledge of English, both spoken and written You have user-level computer skills and intermediate knowledge of Microsoft Office programs
- Knowledge of the standardization processes
- Experience in the pharmaceutical, food or plastics industry
- German language skills
- If you know and apply the following standards: ISO 9001, ISO 13485, FSC, ISCC+
- Flexible working hours with home office option
- High-quality, modern offices
- International working environment
- Performance bonus
- Employee discounts
- Team building and corporate events
- Free health service package
- Healthy lifestyle support programs
- Housing benefit with company flat