Állásajánlatok
Szűrés Beállítása- Munkavállalói kérések, problémák kezelése
- Munkaügyi adminisztráció
- Az adminisztrációs terület jogi- és belsõ szabályok szerinti mûködtetése
- HR rendszerek naprakész nyilvántartása
- Aktív részvétel a havi zárásban, adatszolgáltatás a Bérszámfejtés, HR kontrolling és a GBS csapat felé
- Munkaerõ megtartásával kapcsolatos HR projectekben való részvétel
- Együttmûködés a HR osztály más területeivel (DL toborzás, CSER, Kommunikáció, Tréning, Jogi Megfelelõség), a munkaerõ kölcsönzõ és közvetítõ cégekkel
- Üzleti döntéseket támogató adatszolgáltatás, elemzések elkészítése (szabadság-, túlóra-, létszám-, tréning-, stb riportok), idõszakos alkalmassági vizsgálatok nyomonkövetése
- Adatszolgáltatás külsõ, hivatalos szervek (munkaügyi hivatal, NAV, rendõrség, külsõ- és belsõ auditok stb.) részére
- MS office magas szintû felhasználói ismerete (Excel, Word)
- Humán beállítottság
- Terhelhetõség, precizítás, önálló munkavégzés
- FTQ javítása a tesztállomásokon a hibaokok feltárásával
- Tesztselejtek, reklamációs termékek elemzése
- Hatékonyságnövelõ akciók meghatározása, fejlesztések elvégzése
- Elektronikai technikus végzettség
- Termelõvállalatnál hasonló munkakörben szerzett tapasztalat (min. 1 év)
- Törvényi elõírásoknak megfelelõ csomagolási utasítások készítése
- A gyártáshoz szükséges csomagoló- és segédanyagok vevõi igényeknek és termelési terveknek megfelelõ tervezése, megrendelése, koordinálása.
- Göngyölegek és indirekt anyagok megrendelése, a megrendelés teljesítésének nyomonkövetése, a kapcsolódó számlák és szállítólevelek ellenõrzése, szükség esetén igazolása.
- Idõszakonkénti (heti/havi/éves) riportok készítése, ezek eredményének az érintett partnerek felé történõ továbbítása.
- A be- és kiszállítások számláinak ellenõrzése, adminisztrálása, nyomonkövetése.
- Göngyöleg készlet nyomonkövetése, fizikai leltár lebonyolítása.
- Középfokú végzettség (Felsõfokú elõny)
- Gazdasági végzettség elõny
- Középfokú angol nyelvismeret (német, francia, spanyol nyelvismeret elõny)
- Logisztika, vevõszolgálat, beszerzés területén szerzett tapasztalat elõny
- Felhasználói szintû PC ismeretek - Ms Office (excel)
- Termékcsoport teljes logisztikai feladatainak elvégzése a vevõi megrendelésektõl a késztermékek kiszállításáig
- Külföldi vevõkkel és beszállítókkal való kapcsolattartás szóban és írásban
- A termelés tervezésének támogatása a vevõi igények alapján
- A termelés alkatrészigényeinek biztosítása, a készletek optimalizálása
- Részvétel új projektek bevezetésében
- Technikai változások bevezetése
- Felsõfokú végzettség
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás, német nyelvismeret elõny
- Hasonló területen szerzett tapasztalat elõny
- Felhasználói szintû PC ismeretek
- Jó kommunikációs és csapatmunkához való készség
- Rugalmasság és nagy terhelhetõség
- Pontos, igényes munkavégzés
- management of change requests, approvals, implementation, communication, distribution of information
- manage, coordinate and follow up changes
- perform / initiate change risk analysis
- trigger customer communication work-flows, collect information
- related document management (SOP, forms, checklists)
- site risk assessment coordinator
- process FMEA responsible
- leading risk assessments, coordinating teams
- related document management (SOP, forms, risk management tools)
- equipment qualification according to "V" model: DQ, IQ and OQ
- equipment validation as per PQ / PV
- participation in projects, being responsible for qualification and validation activities
- create validation / qualification document, assign targets for qualification / validation activities
- maintenance of validation master program
- engineer, manager or natural science degree (preferred mechanical engineer, technical manager, field of quality engineering)
- 1-3 years quality / testing experience in manufacturing industry (preferred in GMP environment)
- fluent English, good coordination skills
- MS Office, technical writing skill
- Advantages: knowledge of ISO 15378 / GMP and validation / qualification / change- and risk management experience
- könyvelési adatok elõkészítése
- fõkönyvi feladások készítése, fõkönyvi (SAP) egyeztetések ügyféllel
- Cégkapu ügyintézés, az ügyfelektõl érkezõ dokumentumok feldolgozása, továbbítása
- napi levelezés, kapcsolattartás ügyféllel, a Bérszámfejtési osztályhoz tartozó csoportokkal
- önellenõrzések, kimutatások, statisztikák készítése
- havi létszámjelentés készítése
- havi adóbevallások elkészítése, ellenõrzése, továbbítása a NAV felé
- juttatásokhoz kapcsolódó törvényi levonások ellenõrzése
- idõnyilvántartás elõírás szerinti kezelése, nyilvántartása
- minõségbiztosítás irányelveinek, szabványoknak betartása
- folyamatjavítási lehetõségének feltárása
- a vezetésed alatt álló kollégák munkájának felügyelete, tanácsadás
- teljesítményértékelési ciklus menedzsmentje, teljesítményproblémák kezelése, karriertervezés
- a csoportodban a közösség építése
- felsõfokú gazdasági végzettséggel vagy egyéb felsõfokú és mérlegképes könyvelõi képesítéssel rendelkezel
- felhasználói szintû számítógépes ismereteid vannak
- legalább középszinten beszéled az angolt
- kiváló szervezõ és problémamegoldó készséged van
- hatékonyan és felelõsségtudatosan dolgozol önállóan, a csapat érdekeit is szem elõtt tartva
- jellemez az emberközpontú hozzáállás és a rendszerszemlélet
- pályázatfigyelés
- pályázati projekt elõkészítés, tervezés, ütemezés
- dokumentáció teljeskörû kidolgozása
- kapcsolattartás / kommunikáció a külföldi és hazai partnerekkel
- projektmenedzsment
- gazdasági jellegû felsõfokú végzettség
- jártasság európai és hazai pályázatok írásában
- felsõfokú angol nyelvtudás
- jó kommunikációs és kapcsolatteremtõ képesség
- jó problémamegoldó képesség
- felhasználó szinten alkalmazni tudja az Office alkalmazásait, különösen az Excel-t
- hirdetési felületek értékesítése Vas, ill. Gyõr-Moson-Sopron megyében
- új ügyfelek felkutatása, hosszú távú üzleti kapcsolatok kialakítása
- min. 5 év értékesítési tapasztalat
- kereskedelmi végzettség
- középfokú angol nyelvtudás és/vagy középfokú német nyelvtudás
- jogosítvány
- csapatszervezõ készség
- jó kommunikációs készség
- irodai alkalmazások felhasználói szintû ismerete
- jó problémamegoldó képesség, kreatív gondolkodás
- Operate under the supervision of the site HRBP.
- Work with mid-level management on organizational development and coach them on people management issues in line with site strategic plans
- Actively participate in HC planning and customer related projects (transfers, new business opportunities) and execute project plan
- Conduct employee onboarding and help to plan training & development
- Ensure that all HR policies and procedures are implemented in line with legislative and audit requirements; prepare audits
- Foster and maintain positive working relationships within all employee levels
- Build and sustain high levels of employee engagement
- Manage candidate interviews with Talent Acquisition as part of the recruitment and selection process
- Advise on the appropriate resolution of employee relations issues
- Drive and coordinate different ad hoc HR related projects
- Bachelor’s degree preferably in HR
- Around 5 years of Human Resources or related experience
- Experience working in manufacturing environment
- Wide knowledge of Hungarian employment law and related policies
- Confident written and spoken English (and Hungarian)
- Demonstrated ability to protect and maintain data privacy
- Good communication skills and excellent interpersonal skills with the ability to influence with credibility
- Ability to collaborate across boundaries, disciplines, and cultures, especially in an evolving matrix environment
- Strong planning, co-ordination, and organizational skills
- Self-starter mentality with the ability to take ownership
- Actively participate in HC planning and customer related projects (transfers, new business opportunities) and support execute project plan
- Pro-actively search for new ways in attracting and finding candidates and continuously work on developing related HR processes
- Manage candidate interviews as part of the recruitment and selection process
- Work with mid-level management on DL recruitment and organizational development matters and coach them on people management issues as well as on market situation in line with site strategic plans
- Drive and coordinate different ad hoc HR related projects
- Operate under the supervision of the site HRBP
- Occasionally substitute the DL recruitment lead at site level
- Advise on the appropriate resolution of employee relations issues
- Build and sustain high levels of employee engagement
- Foster and maintain positive working relationships within all employee levels
- College or university degree
- Process approach, Project Managment attitude
- 2-3 years of relevant Recruitment or HR generalist experience is a plus but not precondition
- Leading of small teams is an advantage
- Confident and articulate communicator with good interpersonal skills
- Good communication skills in English
- Strong work ethic
- Determined and positive character
- Precise, organised with attention to detail
Kiemelt állásajánlatok
TovábbiakHírek és események

2021.01.28
Új szolgáltatás!
Vállalatfejlesztési diagnózis - Út a belső potenciál feltárásához – Integrált szervezeti elemzés

2020.11.19
Idén is elkészítettük a nyugat-dunántúli régió munkaerőpiaci jellemzőire vonatkozó felmérésünket.