Állásajánlatok
Szűrés Beállítása- Managing documents for deliveries etc
- IT activities in our internal system
- Employee coordination (holidays, production schedule, trainings)
- Procurement of needed resources (spare parts, tools, etc)
- Preparation of contract / offers etc.
- Provide logistic and accounting support
- Motivated and self-coordinated work
- Professional English knowledge (additional German or Italian are preferred)
- 2-3 years working experience in administration / logistic
- Professional level of Microsoft Office
- Driving license
- Working in a young, motivated team
- International working environment
- Opportunities for development
- Salary based on Western European level
- Performance-based bonus system
- Gyártósor adagolása
- Késztermékek csomagolása
- Az ellenõrzött késztermékek szkennelése, mozgatása, és palettára rakása
- A késztermékek vizuális ellenõrzése az elõírásoknak megfelelõen
- Minimum 8 általános iskolai végzettség
- Pontos, precíz és szabálykövetõ munkavégzés
- 4 mûszak vállalása
- 1 évre elõre kiadott munkarend - ezenfelül nem kötelezünk túlórára
- fix 2 szabad hétvége egy hónapban
- ingyenes céges buszjáratok több irányból
- modern és tiszta munkakörnyezet
- céges bónuszok
- A termelés hatékonysági mutatóinak folyamatos ellenõrzése, vesztességforrások feltárása és javító intézkedések végrehajtása
- Termelési KPI-ok (mutatószámok) monitorozása, javítóintézkedések végrehajtása
- A munkaterületére vonatkozó adminisztratív feladatok ellátása és információ áramlás biztosítása
- Napi jelentések készítése, részvétel és riportálás az SFM megbeszéléseken
- Beosztott munkakör dolgozóinak irányítása, támogatása, képzése, kapcsolattartás és aktív kommunikáció a társterületekkel
- Gépelosztás a beosztott dolgozók között az erõforrások figyelembevételével
- Mûszakátadás, átvétel elvégzése az elvárásoknak megfelelõen
- Alapanyagok és segédanyagok biztosítása, rendelése
- Aktív részvétel a folyamat fejlesztési, optimalizálási, termékfejlesztési, gépfejlesztési, validálási programokban és oktatásokban
- Auditokra való felkészülés és támogatás
- Minimum középfokú végzettség
- Minimum 2 év vezetõi tapasztalat hasonló munkakörben
- Lean, 5S ismeretek elõnyt jelentenek
- Konfliktuskezelés
- MS Office ismeret felhasználó szinten
- Preparation, coordination, wrap-up and leading of customer audits / technical visits
- For key accounts, organizing and leading preparation meetings
- Follow up of customer audit findings, preparing CAPA plans
- Follow up of CAPA’s internally, ensure proper communication with relevant departments
- Active communication with customers for clarifications regarding information received for customer claims
- Review of batch records, evaluation of data
- Active participation in Root Cause Analysis and coordinating of involvement of relevant departments
- Coordination and documentation of clarifications with other intern departments, prepare comprehensive official complaint answers mostly in English to customers
- Participation on follow up calls with customers if required
- Management of samples as of customer claims (reception of samples, identification of samples, storage of samples, archiving of samples, and in case of need to send professionally samples for external investigation)
- CRM data management, and monthly update
- Requires Egineering or Technical Degree (preferred MSc)
- Quality experience in a manufacturing environment, preferred min. 3 years, but not precondition
- Fluent, high-level English language skill
- Root cause analysis methods: 5Why, Ishikawa
- MS office knowledge
- A gyártás ellátásának aktív biztosítása (komponensek, anyagok) szükség szerint, a felhasznált anyagok rendezése, hulladékok kezelése és selejtezése
- Késztermékek rendelkezésre bocsátása a logisztika számára
- Vevõi minták, belsõ ellenõrzésre váró minták, illetve visszatartott minták kezelése, eljuttatása a meghatározott helyre, könyvelése, dokumentálása a tételhez tartozó elõírások szerint
- Minden komponens, anyag és félkész termék ki- és visszakönyvelése az SAP-ban a felhasználás szerint
- Félkész termékpaletták átmeneti tárolása
- Mosósor ellátása igény esetén félkész termékekkel
- Késztermékek mozgatása a készáru raktárba
- Leltározás
- Minimum középiskolai végzettség
- Mûszaki alapvégzettség, termelési üzemben szerzett logisztikai tevékenységgel kapcsolatos tapasztalat elõny
- MS office ismerete, minimum felhasználó szint (word, excel)
- Jó kommunikációs készség
- Magas szintû fegyelem
- Precizitás
- 4 mûszakos munkarend vállalása
- Automata üzemû gépek rendelkezésre állásának biztosítása
- Termelés támogatása
- Gyártás felügyelete, technológiai berendezések üzemeltetésével kapcsolatos hibaelhárítási feladatok elvégzése
- Részvétel elõ- és nullszéria gyártásban
- Munkabiztonsági elõírások betartása, karbantartási dokumentáció kezelése.
- Lelkesen veted bele magad a mûszaki feladatokba
- Nyitott vagy az új ismeretek elsajátítására
- Villanyszerelõ, mechatronikai vagy mechanikai végzettséggel rendelkezel
- PLC vezérlésû pneumatikus gépek karbantartásában szerzett gyakorlatod van
- Vállalod a 3 mûszakos munkarendet
- Idegen nyelvismeret (angol,német,ukrán stb.)
- Pneumatikus, hidraulikus gépek üzemeltetésében szerzett elmélet vagy gyakorlat
- Szenzor- és kamerás ismeretek
- Szervohajtások vagy bármilyen más elektromos eszközök üzemeltetésében, paraméterezésében szerzett gyakorlat
- Automatizálási projektekben való aktív részvétel, megvalósulást követõen azok támogatása, nyomon követése
- Termelõgépek hatékonyságának javítása, állásidõk, veszteségek, selejt csökkentése technikai fejlesztések útján
- A termelés folyamatosságának biztosítása; gépek, berendezések rendszeres felügyelete, a gyártás során felmerülõ mûszaki problémák kezelése, megoldása
- Gyártósorokon végzendõ mûszaki változtatások elvégezésének felügyelete, a berendezések fejlesztése, a berendezések karbantarthatóságának javítása
- Kapcsolattartás a gépek/berendezések szállítóival, részvétel a gépbeszerzési és üzembe helyezési projektekben
- Lelkesen veted bele magad a mûszaki feladatokba és a proaktív megvalósításokba
- Nyitott vagy az új ismeretek elsajátítására
- Gépész-, mechatronikai-, üzem- vagy villamosmérnöki végzettséggel rendelkezel
- Aktív középfokú angol nyelvismereted van
- Elõny, ha autóipari vállalatnál, hasonló pozícióban szerzett, legalább 3-5 éves szakmai tapasztalattal rendelkezel, illetve PLC programozói ismereteid (Siemens S7) vannak.
- Gyártás hatékonyságának folyamatos növelése
- A hozzád tartozó gyártósorok mûszaki fejlesztésének és állandó optimalizálásának koordinációja a költségcsökkentés, selejt csökkentés és kapacitáskihasználtság érdekében
- Társosztályokkal való kapcsolattartás
- Vevõi reklamációkra hozott mûszaki megoldások bevezetése.
- Felsõfokú mûszaki végzettséged van
- Aktív középfokú angol nyelvismereted van
- Mûszaki, LEAN, valamint gazdasági ismeretekkel rendelkezel
- Jó kommunikációs készséged, kiváló problémamegoldó képességed van, valamint cél- és feladatorientált személyiség vagy.
- Belsõ és külsõ rendszerauditok, folyamatauditok, termékauditok tervezése, szervezése, lebonyolítása, adminisztrációja, esetleges eltérések kezelése, éves auditprogram elkészítése
- IATF, ISO 14001 és egyéb nemzetközi szabványok, vevõi, jogszabályi / hatósági és ALV elvárások szerinti Minõségirányítási rendszer, illetve dokumentációjának karbantartása
- QEMS rendszer mûködésének, hatékonyságnak és eredményességének teljeskörû felügyelete, elsõ eszkalációs pont QEMS koordinátor felõl, eszkaláció Quality team leader felé
- Rendszeres riportok elkészítése és kommunikációja; Minõségirányítási rendszerismeret biztosítása és fejlesztése szervezetben, ezzel kapcsolatos képzések megtartása
- Nyitott vagy az új ismeretek elsajátítására
- Felsõfokú mûszaki / minõségbiztosítási végzettséggel bírsz
- Aktív középfokú angol nyelvismereted van (szóban és írásban)
- Elõny, ha autóipari vállalatnál szerzett tapasztalattal rendelkezel, illetve auditori ismereteid vannak
- incoming invoice administration (scanning, booking, contact with suppliers)
- fixed assets related task
- travel expense accounting
- supplier advances administration
- setup of SAP financial/accounting master data for suppliers
- contact with foreign partners (customers, suppliers, affiliated companies)
- active participation in interim closing – accruals handling
- general accounting administration, document management
- accounting qualification, advantage is a certified accountant qualification, possibly registration
- min. 3 years of accounting experience
- knowledge of SAP
- advanced MS Excel user
- knowledge of the English language (conversational level, negotiation level is an advantage)
- advantage: German language skills
- good communicational skills
- multinational work environment experience