Legyen megbízható, aki mellett el tudom magam kötelezni, s aki távlatokban gondolkodik bennem is! Olyan, aki mellett képességeimet csillogtathatom, és aki megfelelő körülményeket biztosít ahhoz, hogy feladatomat a lehető legmagasabb színvonalon elvégezhessem. Aki megpróbál megtartani ha leszakadnék, aki észreveszi, hogy bár a nagy egésznek csupán egy kicsi része vagyok, létem elengedhetetlen ahhoz, hogy minden tökéletesen működjön.
Jelige : HUMAN MATRIX

Cafeteria: Sárga, lila, natúr, piros...

Választanál de nem tudsz?

Ha Cafeteria rendszerben gondolkodsz, nem kell, hogy csupán az egyik elem mellett tedd le a voksodat. Igényeidnek megfelelően, rugalmasan összeállíthatod a saját csomagodat, hogy a lehető legjobban tudd kihasználni a rendelkezésre álló keretedet.

Az összetevők megtalálhatók benned ahhoz, hogy sikerrel oldd meg problémáidat. Csak össze kell keverni egy kicsit az önvizsgálatból, kicsit a megértésből, hozzáadni egy csipetnyi elszántságot, megfűszerezni a magadba vetett hittel, leönteni a lehetőségeiddel, és a belső tüzeden jól átsütni...
Vigyázz, ne keverj hozzá halogatást, és óvakodj az elhamarkodott ítéletektől... !
A szakács TE MAGAD VAGY, a coach mindössze a „kiskuktád”, csupán feltárja előtted az alapanyagaid végtelen sokaságát.

Az igazi csapatmunka olyan, mint egy nagyszerű zenemű. Szólhat az összes hangszer egyszerre, mégsem versenyeznek egymással. Egyenként különféleképpen hangzanak, különféle dallamokat szólaltatnak meg, különböző időben tartanak szünetet, mégis egy egészként hoznak létre csodálatos hangzást - szinergiát.

„Az állatok szeretete egyetemes érzés, valamennyi ember találkozott vele. Azáltal, hogy szeretjük, és megértjük az állatokat, meglehet, mi emberek is jobban megértjük egymást” (ismeretlen)

Mi hisszük, hogy nem csupán megértjük, hanem jobban, hatékonyabban tudunk együtt dolgozni, létezni is. Tréningjeinken a lovat, e csodás állatot hívjuk segítségül a lehető legtökéletesebb eredmény elérése érdekében. A hatást leírni nehéz. Meg kell tapasztalnod!

Jelentkezés állásajánlatra

  Customer Care Supervisor Terület: Logisztika/beszerzés, Pest
Kód: 1461
Feladatok
  • Supervise, motivate and develop the Customer Service team in Hungary
  • Constantly analyze and suggest improvements of workflow and administration procedures.
  • Leads and drives appropriate projects as required.
  • Responsible for monitoring  physical & information flows.
  • Manage all incoming calls and handle all incoming e-mails to Customer Care shared mailboxes Hungary
  • Key contact in the coordination and communication about deliveries with customers & sales.
  • Liaise with sales reps about customers, challenges & opportunities.
  • Responsible for issue resolution and reactive communication towards the customer
  • Responsible for logging a dispute when applicable, monitoring resolution and assist in resolving the issue.
  • Responsible for exceptional emergency order management  flow.
  • Contribute to process improvement / standardization (internal/external).
  • Inside Sales: Recognize sales opportunities and understand customer needs to collaborate hand in hand with the sales force.
  • Pro-actively contact the customer to explore possibilities and work on improvements.
  • Adopt developments in the market and you are able to translate this into useful information for the organization.
  • Pro-active communication to customers about issues with shipments.
  • Track backorders with supply chain and communicate with customers & sales.
  • Short dated products monitoring.
  • Participation in projects initiatives in the Customer Service area to assure outstanding quality of service delivered to customers as well as to improve local processes.
  • Monitor daily reports & KPI, analyze trends, identify root causes and deploy corrective actions if needed.
  • Manage local Diabetes patient processes (pharmacy set-up)
  • Close cooperation with other team located in organization
Elvárások
  • Bachelor degree
  • At least 3 year experience in customer service or logistic department, team leader experience is an advantage
  • English spoken and written is a must
  • Knowledge of ERP-Systems (preferable SAP)
  • Excellent knowledge of MS Excel
  • Leadership potential
  • Ability to handle conflicting situations, ability to distribute work tasks
  • Analytical skills, ability to propose and implement a solution
  • Demonstrated ability to work in cross functional teams
  • Strong organization and time management skills
  • Ability to manage multiple priorities and delegate when needed
  • Possess excellent written & oral communication skills
Egyéb
1 Személyes adatok
2 Önéletrajz feltöltése